راهنما و سوالات متداول
حساب کاربری و سفارشات من
ثبت حساب کاربری به چه منظور صورت میگیرد؟
ثبت حساب کاربری برای خرید و ثبت آدرس و موارد لازم برای ارسال سفارش صورت میگیرد
چطور وضعیت سفارش خود را دنبال کنم؟
از طریق پنل کاربری و قسمت فاکتور های من وضعیت سفارش قابل پیگیری است
آیا میتوان محصولی که موجود نیست را سفارش داد؟
بله. به این خاطر که محصولی که سفارش داده میشود ، بعد از ثبت سفارش وارد پروسه ی تولید میشود.
خرید
برای خرید از فروشگاه شما نیاز به اکانت دارم؟
بله. برای خرید محصول از فروشگاه به دخت نیاز به ساخت اکانت کاربری است.
مزیت خرید از شما چیست؟
جنس عالی ، دوخت عالی و حرفه ای
پرداخت ها
چطور هزینه ی کالای خود را بپردازم؟
هزینه ی کالای خریداری شده را به دو صورت میتوان پرداخت کرد : 1- از طریق شارژ کیف پول که در قسمت پنل کاربری و قسمت کیف پول قابل دسترسی است . 2- از طریق درگاه پرداخت مستقیم
آیا مالیات هم به قیمت خرید افزوده میشود؟
بله. مالیات بر ارزش افزوده هم به قیمت کالا اضافه و در قیمت نهایی محاسبه میشود.
وضعیت سفارش
چطور وضعیت سفارش خود را مشاهده کنم؟
در قسمت پنل کاربری ، فاکتور های من قابل مشاهده است
چطور و چه زمانی میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
فقط تا 12 ساعت بعد از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد و در غیراین صورت لغو سفارش انجام نخواهد شد.
حمل و نقل
کالا چه زمانی به دست من میرسد؟
زمانی که وضعیت سفارش به ارسال شده تغییر پیدا کند یعنی سفارش مشتری تحویل اداره ی پست شده است. و زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بستگی به اداره ی پست دارد.
چرا کالا به موقع به من تحویل نشده؟
بستگی به اداره ی پست دارد.
نیاز به بازگشت یه کالا دارم، چطور باید اقدام کنم؟
کالایی که خریداری شده ، قابل بازگشت نیست و فقط میتوان تا 12 ساعت بعد از ثبت فاکتور ،با هماهنگی با واحد پشتیبانی سایت به دخت آن را لغو کرد